De vraag bij alles is, doe je het om je leven op te knappen of om het te ontsnappen? De dingen die ik doe vandaag zijn de dingen die ik doe al zo lang ik me kan heugen. Maar wat is mijn waaromvraag probeer ik te ontvluchten of mijn leven te verluchten? Ik lees als een rabbijn maar uit plezier en niet uit fear of missing out of angst niet slim genoeg te zijn Nog altijd loop ik hard, maar uit liefde voor mijn lijf en niet door haat voor mijn gebreken ik heb nog mijn routines, maar om het meeste te bereiken en niet om ritmisch meer mijn emoties te ontwijken ik dicht nog steeds, maar niet omdat ik bang ben en verdwaal, maar omdat ik rond wil dolen in de taal Het antwoord dat ik probeer te geven op de vraag bij alles, vluchten of leven? Leven.
